Translate

Friday, March 11, 2011

Rain... Falling in my heart


Rain... Falling in my heart, originally uploaded by Ting 婷.

我懷念有一年的夏天 一場大雨把你留在我身邊
我看著你那被淋濕的臉 還有一片樹葉貼在頭髮上面

那時我們被困在路邊 世界不過是一個小小屋簷
你說如果雨一直下到明天 我們就廝守到永遠

Rain falling in my heart 你的聲音仍然深印我心田
世界改變 你也改變我在海角天邊

Rain falling in my heart 你的諾言雖然沒有實現
愛是雨點 落在昨天永不放晴的纏綿

....................................................................................

My heart is raining for the people who are suffering from the Japan earthquake n Tsunami. To the victims... R.I.P.

No comments: